ІГРИ НА РОЗВИТОК МОТОРНО-РУХОВОЇ УВАГИ
В умовах ізоляції дітям конче необхідна рухова активність! Пропонуємо вам рухливі ігри, які захоплять ваших дітей і розвинуть увагу малечі!
10 кращих ігор на розвиток МОТОРНО-РУХОВОЇ УВАГИ
Розвиток уваги може відбуватись в активній, ігровій формі.
ХТО ЛІТАЄ?
Дорослий вимовляє слова. Якщо він називає літаючий предмет, дитина відповідає “літає” і зображує, що махає крилами. Якщо названий нелітаючий предмет, то дитина мовчить і не піднімає руки.
Дорослий вимовляє слова. Якщо він називає літаючий предмет, дитина відповідає “літає” і зображує, що махає крилами. Якщо названий нелітаючий предмет, то дитина мовчить і не піднімає руки.
ЇСТІВНЕ-НЕЇСТІВНЕ
Залежно від названого предмета (їстівний він чи ні) дитина повинна ловити або відбивати м’яч, кинутий їй дорослим.
Залежно від названого предмета (їстівний він чи ні) дитина повинна ловити або відбивати м’яч, кинутий їй дорослим.
ОВОЧІ ТА ФРУКТИ
Дітям зачитуються назви овочів і фруктів, якщо називається фрукт, то малюк повинен присісти, якщо овоч, то підстрибнути.
Дітям зачитуються назви овочів і фруктів, якщо називається фрукт, то малюк повинен присісти, якщо овоч, то підстрибнути.
ВУХО-НОС
Дитина слухає команду: “Вухо” і доторкається до вуха. “Ніс” – доторкається до носа. Дорослий спочатку виконує завдання разом з дитиною, потім навмисне допускає помилки. Дитина має бути уважної і не помилитися.
Дитина слухає команду: “Вухо” і доторкається до вуха. “Ніс” – доторкається до носа. Дорослий спочатку виконує завдання разом з дитиною, потім навмисне допускає помилки. Дитина має бути уважної і не помилитися.
ЗАБОРОНА РУХУ
Ведучий показує дітям рух, який повторювати не можна. Потім він показує різні рухи руками, ногами. Той, хто повторив заборонений рух, вибуває з гри. Забороненим може бути будь-який рух або поєднання рухів.
Ведучий показує дітям рух, який повторювати не можна. Потім він показує різні рухи руками, ногами. Той, хто повторив заборонений рух, вибуває з гри. Забороненим може бути будь-який рух або поєднання рухів.
ПО НОВИХ МІСЦІЯХ
Кожна дитина по команді дорослого змінює своє місце і розбігається «по нових місцях».
Інструкція: кожен з вас повинен встати в кружок-будиночок. Коли я скажу: «На прогулянку!», Всі за мною один за одним почнуть «гуляти». Але коли я скажу: «По нових місцях!», Всі повинні знайти собі нове коло-будиночок. Хто займе новий будиночок останнім – вважається переможеним. Починаємо гру!
Примітка. Ходити «на прогулянку» можна під музичний супровід або пісню.
Кожна дитина по команді дорослого змінює своє місце і розбігається «по нових місцях».
Інструкція: кожен з вас повинен встати в кружок-будиночок. Коли я скажу: «На прогулянку!», Всі за мною один за одним почнуть «гуляти». Але коли я скажу: «По нових місцях!», Всі повинні знайти собі нове коло-будиночок. Хто займе новий будиночок останнім – вважається переможеним. Починаємо гру!
Примітка. Ходити «на прогулянку» можна під музичний супровід або пісню.
ВУХО ГОРЛО НІС
За командою «носик!» Дитина повинна доторкнутися пальцем до носа, «вушко!» – До вуха і т. д. З трьох років ускладнюємо завдання: просимо торкнутися правої руки, лівого вуха і т. д. Перед початком гри має сенс переконатися, що руки чисті, а нігті коротко підстрижені.
За командою «носик!» Дитина повинна доторкнутися пальцем до носа, «вушко!» – До вуха і т. д. З трьох років ускладнюємо завдання: просимо торкнутися правої руки, лівого вуха і т. д. Перед початком гри має сенс переконатися, що руки чисті, а нігті коротко підстрижені.
ЗАПАСИ НА ЗИМУ
Закриваємо складені стільці і диванні подушки покривалом. Це будиночок для «зайців». Помічено, що «зайці» дуже люблять запасатися на зиму провізією. Простягаємо в темряву миті овочі і фрукти і пропонуємо дитині на дотик і по запаху визначити, що за здобуток їй дістався: «Шорсткий, з пухирцями? Правильно, огірок! Маленький, схожий на м’ячик? Звичайно, мандарин!».
Закриваємо складені стільці і диванні подушки покривалом. Це будиночок для «зайців». Помічено, що «зайці» дуже люблять запасатися на зиму провізією. Простягаємо в темряву миті овочі і фрукти і пропонуємо дитині на дотик і по запаху визначити, що за здобуток їй дістався: «Шорсткий, з пухирцями? Правильно, огірок! Маленький, схожий на м’ячик? Звичайно, мандарин!».
БУДІВЕЛЬНИКИ
Заплющуємо очі, або зав’язуємо хустку на очі. Беремо кубики і пропонуємо малюкові разом побудувати на дотик вежу.
Заплющуємо очі, або зав’язуємо хустку на очі. Беремо кубики і пропонуємо малюкові разом побудувати на дотик вежу.
ТОП-ХЛОП
Дорослий вимовляє фрази. Деякі з них відповідають істині, інші – повна нісенітниця (наприклад: «трава синя», «взимку жарко»). Правильні думки малюк винагороджує оплесками. Почувши неправильні, повинен тупнути. Швидкість нарощуємо поступово.
Дорослий вимовляє фрази. Деякі з них відповідають істині, інші – повна нісенітниця (наприклад: «трава синя», «взимку жарко»). Правильні думки малюк винагороджує оплесками. Почувши неправильні, повинен тупнути. Швидкість нарощуємо поступово.

Коментарі
Дописати коментар